Taivaan Lapsen Taival

Vapahtajani Jeesuksen jalanjäljissä

Rakkaudesta

on August 4, 2016

Särkyykö se kuin herkkä lasitaideteos tai

silkka illuusio jos kosketan?

 
– Shatters shatters shatters just down down like a bubble that didn’t even exist to be exact.

 
Uskallanko luottaa?
Niin monta syvään uponnutta haavaa.
Pinnalla arpi, yhä sisällä särkevää tuskaa.

 
”Katso, katso syvään ja kaikessa rauhassa.

Jos minä sanon, pysyn, voit ottaa siitä kii.

En muutu, en murru. Olen iankaikkinen.

Alusta saakka ollut sama…
Niin kauas tulevaan, kuin mistä kauimman

tähden valon näät, minä yhä pysyn ja pysyn

yhä kaiken laajetessa samana!

Kukaan ulkopuolinen ei minua määrittele.
Kenenkään sanat tai teot eivät arvojani hätyyttele,

enkä ole kenenkään hyväksyntää vailla.
Siksi uskallan ja voin sinulle luvata sen minkä tahdon.
Sinun tehtäväksesi jää vain luottaa.
Ota siitä kii.
Anna ajan näyttää, miten rikkaaseen elämään

sinut saatankaan viedä, kun vain tartut kii.

Lupaat sydämestäsi olla minun.”

Amen.
24.7.2016

Leave a Reply

